تقدیر وزیر ارتباطات از انتشار کتاب حفظ حریم خصوصی خانواده ها در فضای مجازی نوشته شده توسط پیشگامان کی پاد

تقدیر وزیر ارتباطات از انتشار کتاب حفظ حریم خصوصی خانواده ها در فضای مجازی نوشته شده توسط پیشگامان کی پاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات و تلاش شرکت پیشگامان کی‌پاد در تدوین و انتشار کتاب " حفظ حریم خصوصی خانواده‌ها در فضای مجازی " تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در نامه‌ی عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران خطاب به مدیرعامل شرکت پیشگامان کی‌پاد آمده است: " بازگشت به نامه شماره 762/96/ص مورخ 8/12/96 خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات و تلاش آن شرکت برای تدوین و انتشار کتاب "حفظ حریم خصوصی خانواده‌ها در فضای مجازی" و تشریح مشکلات و چالش‌های موجود در این زمینه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. امید است با نشر و توزیع مستندات کاربردی شاهد رشد و شکوفایی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی خانواده‌های ایرانی باشیم. این سازمان نیز برای همراهی و همکاری با آن مجموعه اعلام آمادگی می‌کند."

درباره‌ی کتاب: در این کتاب، مشکلات و چالش‌های موجود در ارتباط با حریم خصوصی در فضای مجازی و به‌ویژه این موضوع که چگونه اطلاعات شخصی و محرمانه‌ی خود را در فضای مجازی از دسترس افراد غیرمجاز محافظت نماییم، بیان و پس از آن، راهکارهای موجود جهت حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی، ارائه شده است. مخاطب این کتاب، عموم افراد جامعه، به‌ویژه، خانواده‌ها می‌باشند.