افتتاح بخش امور مشتریان شرکت پیشگامان کی پاد

افتتاح بخش امور مشتریان شرکت پیشگامان کی پاد

  دپارتمان امور مشتریان شرکت پیشگامان کی‌پاد به صورت رسمی افتتاح شد.

مفتخریم که مرکز تماس این شرکت با شماره مستقیم 03536288730 و یا شماره 03536294353 داخلی 22، فعالیت خود را رسما آغاز نموده است.
داشتن رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر شرکت و کسب‌و‌کار است. در واقع می‌توان آن‌رابه مانند فرآیندی دانست که کمک می‌کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی، سرعت عمل در پاسخ‌گویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به صورت یک‌پارچه جمع‌آوری کرده و در برنامه‌ریزی‌های کلان شرکت مد نظر قرار داده، به‌طوری‌که واحد امور مشتریان را نماینده مشتری در شرکت می‌دانیم.
از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات مربوط به امور مشتریان رسیدگی سریع به مشکلات مشتریان و برقراری ارتباط نزدیک با آنان است. مشتریان و مراجعه‌کنندگان مهم‌ترین‌ رکن این شرکت بوده و ارائه خدمات سریع و مناسب به آن‌ها همواره یکی از دغدغه‌های مدیران این مجموعه به شمار می‌رود، دسترسی سریع به اطلاعات مشتری و پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اصلی‌ترین پارامتر در جلب رضایت مشتری و نمایندگان است. از جمله وظایف اصلی این واحد پیگیری ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان به مشتریان و نمایندگان شرکت در کلیه نقاط کشور می‌باشد. در انتها واحد امور مشتریان وظیفه حفظ و تداوم ارتباط با مشتریان و نمایندگان جهت ارائه خدمات ویژه به آن‌ها را عهده‌دار است.
زین پس برای رفاه حال مشتریان محترم برای دریافت هرگونه انتقاد ،پیشنهاد یا برای رسیدگی به شکایات شما در این بخش آماده پاسخگویی به شما سروران گرامی هستیم.